26 Mart 2008 Çarşamba

İş / Para ve yaşam döngüsü

Ben, özel hayatımı en iyi şekilde yaşayabilmek için, geriye kalan zamanımda çalışarak para kazanıyorum.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Marmara Üniversitesi Mobil İçerik ve Pazarlama İş Modelleri Araştırması

İyi günler Natali Hanım,

Marmara Üniversitesi Bilişim Doktora programında bir akademik araştırma yürütüyorum.
Konum "Mobil İçerik ve Pazarlama İş Modelleri".
Düşünce ve tecrübelerinizin araştırmama çok değerli katkılar sağlayacağını düşünüyorum.
Katılımcı uzmanlara araştırma sonucunu içeren doktora tezimi ileteceğim.
Yanıtlarınızı isterseniz kimliğinizi gizleyerek değerlendireceğim.

Sektör uzmanı olarak araştırmaya iki farklı biçimde katılabilirsiniz:

1. 60 dakikalık yüzyüze derinlemesine görüşme için sizi ziyaret edebilirim.
2. Aşağıdaki on bir soruyu istediğiniz kadar detaylandırarak cevaplayıp iletebilirsiniz.

Bu e-postayı tanıdığınız bir başka uzmanla da paylaşabilirsiniz.
Ayırdığınız zaman ve katkınız için şimdiden teşekkürler.

Saygılarımla,
Osman Köroğlu
0542 6822817
Tez: http://www.mediamorphos.com
Araştırmacı: http://snurl.com/24jkj
Marmara SBE Bilişim Doktora Programı: http://snurl.com/25ly6

___SORULAR___
Firma-Görev: Eğitim: Yaş: Cinsiyet:
1. Mobil ve internet ortamlarındaki pazarlama ve reklamcılığın farkları nelerdir?

2. Mobil pazarlama ve reklamda hangi iş modelleriyle ve nasıl gelir elde edilir?

3. Mobil pazarlama ve reklamın fikirden sunuma geçirdiği aşamaları anlatır mısınız?

4. Mobil pazarlama ve reklamın Türkiye’deki gelişimini ve şu anki durumunu özetler misiniz?

5. Kullanıcının izniyle, profiline uygun mobil pazarlama unsuru gösterilmesi ve karşılığında ücretsiz mobil içerik sunulmasıyla ilgili düşünceleriniz nedir?

6. Mobil içeriğin Internet’teki gibi reklam destekli ücretsiz olmasıyla ilgili ne düşünüyorsunuz?

7. Kurumunuzda hangi mobil pazarlama iş modelini, hangi özelliği sebebiyle uyguluyorsunuz?

8. Mobil pazarlama ve reklam müşteri/kullanıcı sayınız ve Türkiye genelindeki sayı nedir?

9. Mobil pazarlama ve reklam gelirlerinizin yüzde kaçını doğrudan son kullanıcılardan elde ediyorsunuz?

10. Mobil reklam ve pazarlamayla ilgili sorunlar nelerdir?

11. Konuyla ilgili genel yorum, eleştiri ve düşünceleriniz nelerdir?