6 Şubat 2007 Salı

Yaw Bırakırım Kardeşim - I


Bu sitenin varlığından haberdar nadir arkadaşlarımdan biri bir öneride bulundu.

Dedi ki:

Madem sigarayı bırakmak istiyorsun
Blog her derdine deva olsun
Yazarsın gün gün hislerini
Olursun sigarayı bırakanlardan biri
Yardımcı olur hem yazmak sana
Hem de gösterirsin başarını tüm dünyaya

Tabi bu kadar lirik bi anlatım olmadı onunki. Ve elbette bu kadar kötü de olmadı.

Sigara tam bir bağımlılık. Bir uyuşturucu bağımlısından tek farkın, hayata devam edebiliyor olman (geçici bir süre)
Neyse, tüm bu sigara mevzusu neticesinde kendi bedenimi hırpalayıp da ömrümü kısaltma fikri içimi daraltıyor.

İlk bırama teşebbüsümde, bu günlük olayını eski usul, defter ve kalemle yaptım ama sanırım paylaşmak insanda farklı bir sorumluluk yaratcak.

Evde bir dal sigara yok. Ve bu azaltma serüveninde dahi çuvallamak üzereyim. Bu soğukta sıcacık yatağımdan çıkıp da bakkala gitcem diye korkuyorum.

tik tak tik tak... zaman geçmiyor...

3 yorum:

Natali'nin Modern Dünyası dedi ki...

İçmedim! Dün bu gün oldu hala içmedim. Sabah bakkaldan sigara da almadım! ama gel de bana sor durumu şimdi!!! of. Bu blog olayı çok kötü oldu! çok sorumluluk bu çooook!!!
Abuk subuk rüyalar gördüm bilmem sigara ile ilişkili mi?Ay bu konuda yazmıcam kendime hakim olmakta zorlanıyorum!

Natali'nin Modern Dünyası dedi ki...

Evet günün ilk sigarasını artık içiyorum! noolmuş. Birden bire sigaramı bırakılır!

Natali'nin Modern Dünyası dedi ki...

of be! bana bak bu böyle olmicak.
bi kere 3 sigara içtim şimdiden! heh al! bunu mu duymak istiyosun... içtim lanet olasıca sigaraları. ciğerlerim katran doldu. şıp şıp aktı katran parmak uçlarıma. ellerim dokunduğu yeri leke yaptı! pis pis kokurum işte!!!! bunu mu duymak istersin.