29 Mart 2007 Perşembe

Uyku Saati

Bu ne boktan bişey böyle. Sabahın köründe kalkamıyorum. Akşam 9da uykum geliyor saat 2 olacak neredeyse uyuyamıyorum. Ya insanın bi düymesi olsa, uyumak istdiğinde uyusa uyanmak istediğinde uyansa! birileri buna bi çare bulsa...
Yeter canım, tak etti... Tik tak saat sesi. Saatimi ilk kuduğumda, sabaha 8 saat 12 dakika vardı! şimdi nasıl olacak da uyanacam diye hesaplıyorum.
İşin kötüsü bu öyle boktan bir zaman ki yatakta geçirilen, bir işe de yaramıyor körolasıca da uyuyasıca. kalksam çalışsam desem olmuyor, TV seyresem desem olmuyor, yatakda da dön dur daralıyor insan! akla gelen binbir türlü hurdavattan telef oldum, yazıktır bana!
Sanıyorum ki bu zihnimi çok yorup da öte yandan hiç hareket etmemiş olmamdan kaynaklanıyor gün boyu! sanıyorum ki artık bi spor neyim yapma zamanıdır. ama deney fareleri gibi, yürüyüş bandı üzerinde, hiç yol almadan yürümek pek bana göre değil. Ya da dört tarafı kapalı ve içerisi, spor salonu, soyunma odası kokan terli yerlerde nefes nefese kalmak...
Ya genele bakacak olursak ne bana göre ki! Hatta kime göre kimde ki kimin elinde kimin cebi. ohoooo. herbişey karmakarışık. Herbiyer herbiyerde. dingonun ahırı.

Hiç yorum yok: